Kunnen wij je verder helpen?
Klik op het onderwerp waar je meer over wil weten.
Wat als je niet tevreden bent?
Klachtenregeling
Heb je een vraag? Een klacht? Of ben je ergens niet tevreden over? Dan kun je altijd bij ons terecht. Wij helpen je graag en doen ons best een goede oplossing te vinden.
Meestal lukt dat, maar niet altijd. Dat is vervelend voor iedereen. Daarom hebben we als woningcorporatie een klachtenregeling. Ben je als huurder of woningzoekende niet tevreden over de manier waarop wij met jouw vraag of klacht zijn omgegaan? En komen we samen niet tot een oplossing? Dan kun je contact opnemen met de geschillencommissie.
Regionale Geschillencommissie
Voor Noord- en Midden-Limburg is een eigen, onafhankelijke geschillencommissie opgericht. Deze is er voor alle huurders en woningzoekenden van de aangesloten corporaties, waaronder Woonik. De geschillencommissie zal elke vraag of klacht objectief beoordelen.
Wanneer je ontevreden bent met manier waarop Woonik jouw klacht heeft behandeld, kun je met het klachtenformulier terecht bij de Regionale Geschillencommissie. Wil je een vraag of klacht voorleggen aan de Regionale Geschillencommissie? Neem dan contact met hen op. Dit kan per mail via info@rgnml.nl, of per post via:
Postbus 1289
6040 KG Roermond
Samen oplossen
Natuurlijk proberen we eventuele problemen vooral samen op te lossen. Daar doen we ons uiterste best voor, want een goede relatie met huurders is voor ons heel belangrijk. Dus heb je een vraag of klacht? Neem dan contact met ons op.